دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک

دانلود فیلم رز زرد | آبان موزیک

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانلود فیلم رز زرد

دسته بندی : متفرقه تاریخ : دوشنبه 2 نوامبر 2015

دانلود فیلم رز زرد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

فیلم ایرانی رز زرد با کیفیت عالی DVD

(فیلم رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ و نویسندگی علی خودسیانی و تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش ٬ عبدالله علیخانی و رضا بانکی ساخته سال ۱۳۸۱ است.این فیلم در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۸۱ شروع به فیلم‌برداری شد.)

دانلود فیلم رز زرد

دانلود فیلم رز زرد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانر: اجتماعی / درام

کارگردان : داریوش فرهنگ

تهیه کنندگان : عبدالله علیخانی و حسین فرح بخش

نویسنده : علی خودسیانی

سال تولید : ۱۳۸۱

مدت : ۹۰ دقیقه

محصول : ایران

حجم : ۷۲۲ MB

فرمت : MP4

بازیگران : امین حیایی، بهرام رادان، مرجان محتشم، حدیث فولادوند، حشمت الله آرمیده، جلیل ملک زاده، محمود زرودی، مریم نیک رفتار، کیوان شاعرپور و داریوش فرهنگ…

خلاصه فیلم : داوود و لیلی در شب عروسی خود راهی شمال می شوند. آن ها در میانه راه با مهشید و آرش آشنا شده و با هم همسفر می شوند. آرش که بدنبال سانحه تصادف باعث مرگ مردی سیاهپوش شده بود با همکاری داوود جسد را به درون مرداب پرتاب می کند. داوود که پس از این اقدام تصمیم به بازگشت می گیرد با مخالفت آرش روبرو می شود. آن دو با هم درگیر می شوند ولی داوود از خود هیچ گونه دفاعی نمی کند و لیلی که این کوتاهی داوود را دلیل بر ترسو بودن او گذاشته تصمیم به جدایی از او می گیرد. داوود برای جلوگیری از این تصمیم او ماجرای زندگی و علت ترس خود را برای او تعریف می کند که طی مشاجره پدر و مادر او بر روی قایق وی ناخواسته پدرش را به درون رودخانه پرتاب کرده و پدرش کشته می شود و مادرش نیز او را ترک می کند. ولی لیلی همچنان بر تصمیم خود مبنی بر ترک داوود مصمم است. داوود که در صدد اثبات شجاعت و ترسو نبودن خود است، در چهره مرد سیاهپوش آنها را تهدید به مرگ می کند. آن ها نیز بدون اطلاع از موضوع برای دفاع از خود او را می کشند و در نهایت متوجه ماجرا می شوند.

توضیحات اثر : فیلم رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ و نویسندگی علی خودسیانی و تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش ٬ عبدالله علیخانی و رضا بانکی ساخته سال ۱۳۸۱ است.این فیلم در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۸۱ شروع به فیلم‌برداری شد.

 

دانلود فیلم با کیفیت عالی و لینک مستقیم

Download

 

 

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 806
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.



دسته بندی

آرشیو

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.